Storaktionærmeddelelse

May 28, 2018 at 9:00 AM CEST

I forlængelse af selskabsmeddelelse nr. 17.17, har Bang & Olufsen a/s modtaget en korrektion til Sparkle Roll (Denmark) Limiteds storaktionærmeddelelse af den 24. maj 2018. Korrektionen vedrører Mr Qi Jianhongs indirekte besiddelse af aktier i Bang & Olufsen a/s.

Mr Qi Jianhong ejer nu indirekte 14,9% af den samlede aktiekapital og stemmerettigheder i Bang & Olufsen a/s, og ejer ikke længere aktier eller stemmerettigheder i Sparkle Roll Tech Investments Limited.

Sparkle Roll (Denmark) Limited ejer 14,9% af den samlede aktiekapital og stemmerettigheder i Bang & Olufsen a/s. Sparkle Roll (Denmark) Limited er 100% ejet af Sparkle Roll Group Limited. Sparkle Roll Group Limited er ejet med 53,19% af Sparkle Roll Holdings Limited. Sparkle Roll Holdings Limited er 100% ejet af Mr. Qi Jianhong. Mr Qi Jianhong ejer således indirekte 14,9% af den samlede aktiekapital og stemmerettigheder i Bang & Olufsen a/s.

Se venligst vedhæftede meddelelse.

For yderligere information, kontakt venligst:
Claus Højmark Jensen, tlf.: 9684 1251

mare@bang-olufsen.dk